Saturday, May 23, 2009

Pintu Suka Hati


bagusnya kalau ada pintu suka hati. 
mana-mana pun boleh pergi. 
nak pergi ke masa depan, masa lalu.

tapi, 
masa yang dah berlalu tak akan kembali. 
dan masa depan, kita tak akan tahu apa yang akan berlaku di masa depan. 

there is no such thing as a pintu suka hati. 
kita tak boleh suka-suka hati nak ke mana-mana. 
dan kita tak boleh suka-suka hati nak buat apa-apa yang kita suka. 

dalam dunia ini, semua tempat ada peraturan. 
kita tak pernah lari daripada peraturan. 
tapi, kalau kita dah masuk dalam dunia kita sendiri, 
yang ikut peraturan kita sendiri, 
habislah. 

Allah knows everything.

8 comments:

Aisyah Ismail =) said...

muka doraemon tu ade sket2 cam muke erni.. cute sgt.. kuikuikui

Zarith Shafie said...

err... erni..
yg bole travel masa tu bukan pintu suka hati..
tu yg masuk dalam laci nobita..
pintu suka hati bole pi memane, tapi masa sama je... kan?? kan??

MimY LianA said...

hahahah

erni

tibe2 sy bersetuju dgn incik zarith

pintu suke ati na g tmpat mane2 la

laci nobita snanye

ai erni, sy ingt awak peminat setia doremon

NaMa SaYa ErNi!!! said...

ala....kalu aku letak tajuk post ni laci nobita mestila x best...ish korang ni....

itana said...

adehlaa..cian erni.bg la die peluang =)
btw, got the point there.
nampaknye doraemon itu berguna bg mereka yg berfikir.. =p

crixerity said...

haha...sedap je laci nobita..tajuk yang cumel..hehe

tapi aku suka post ni apapun
:)

Aisyah Ismail =) said...

ooo ni ar komen yg korg ckp2 an tu kuikuikuikui.. sian cik erni.. kantoi lak.. erni ni suke tgk power rangers kot. doraemon dye x layan sgt hehehe

adeh salah fakta erk.. sabar2 eh erni

nasuha ^_^ said...

hehe cian erni. xpe2, truskn usaha!! pepun,i like it. suke hati erni la kn? kan? huhu